Η εταιρεία Koyo παραδίδει ρουλεμάν περιστροφικής κίνησης διαμέτρου 7,7 μέτρων

Η εταιρεία Koyo παραδίδει ρουλεμάν περιστροφικής κίνησης διαμέτρου 7,7 μέτρων

Η εταιρεία Koyo παραδίδει ρουλεμάν περιστροφικής κίνησης διαμέτρου 7,7 μέτρων

Το μεγάλο στρεφόμενο ρουλεμάν της JTEKT που πωλείται κάτω από το εμπορικό σήμα Koyo, το οποίο προωθείται από το “motto” “Κλειδί της επιχείρησής σας” και υιοθετήθηκε στην μηχανή θωράκισης που χρησιμοποιείται στην εκσκαφή της σήραγγας για το τμήμα της εξωτερικής περιφερειακής οδού του Τόκιο, μήκους 16,2 χλμ. Για να ενταχθούν στην ταχείας κυκλοφορίας Kan-Etsu και στην οδό Tomei. Η ασπίδα κοπής διαμέτρου 16,1 μέτρων που χρησιμοποιείται σε αυτήν την μηχανή θωράκισης είναι η μεγαλύτερη στην Ιαπωνία. Ακόμη μεγαλύτερη από τη διάμετρο 14 μέτρων που χρησιμοποιήθηκε κατά την κατασκευή του αυτοκινητόδρομου Tokyo Bay AquaLine που άνοιξε το 1997.

Η JTEKT δημιούργησε το μεγαλύτερο περιστρεφόμενο ρουλεμάν της Ιαπωνίας με διάμετρο 7,7 m, προκειμένου να υποστηρίξει την περιστροφή αυτής της μεγάλης ασπίδας κοπής. Η ασπίδα κοπής χρησιμοποιείται για να σκάψει το έδαφος και να κόψει το σκληρό βράχο, επομένως η απόδοσή του επηρεάζει σε μεγάλο βαθμό την αποτελεσματικότητα των εργασιών εκσκαφής της σήραγγας. Το πρόσφατα ανεπτυγμένο ρουλεμάν έχει διάμετρο 7,7 μέτρων, αλλά ταυτόχρονα είναι σε θέση να διατηρεί την περιστροφή του σε ακρίβεια περίπου 0,1 mm λόγω της χρήσης ειδικής τεχνολογίας λείανσης, βελτιώνοντας έτσι την περιστροφική ακρίβεια της θωράκισης κοπής. Το νέο ρουλεμάν χαίρει εκτίμησης από τους χρήστες λόγω της υιοθέτησης των βέλτιστων υλικών και της τεχνολογίας θερμικής επεξεργασίας, ώστε να προσφέρει επαρκή ανθεκτικότητα και αξιοπιστία για την πραγματοποίηση μακροχρόνιων κατασκευαστικών εργασιών, κατά τις οποίες η αντικατάσταση εξαρτήματος είναι δύσκολη.


Διασφαλίζοντας υψηλή περιστροφική ακρίβεια ακόμη και αν μεταφέρεται σε κομμάτια και συναρμολογείται επί τόπου.
Λόγω των στενών δρόμων της Ιαπωνίας, γενικά μεγάλες μηχανές θωράκισης μεταφέρονται σε χώρους εκσκαφής σε διάφορα χωριστά τμήματα. Για την εκσκαφή σήραγγας εξωτερικού δακτυλίου στο Τόκιο, το ρουλεμάν αυτό στάλθηκε σε τέσσερα τμήματα και συναρμολογήθηκε επί τόπου. Σε σύγκριση με τις μηχανές θωράκισης ολοκληρωμένου τύπου, η μηχανική κατεργασία των μηχανών θωράκισης με χωριστό σχεδιασμό είναι πολύ πιο δύσκολη, συμπεριλαμβανομένων πτυχών όπως ο έλεγχος παραμόρφωσης κατά τη διάρκεια της θερμικής επεξεργασίας.
Η εταιρία JTEKT επιλέχθηκε για να συμμετάσχει σε αυτό το έργο λόγω της δυνατότητάς της να προμηθεύει ρουλεμάν σε έναν μεγάλο αριθμό μηχανών θωράκισης, τόσο μικρών όσο και μεγάλων, ως μοναδικός Ιάπωνας κατασκευαστής ικανός να κατασκευάζει έδρανα μεγάλου περιστρεφόμενου χείλους που απαιτούν χωριστό σχεδιασμό και την υψηλή τεχνολογική ικανότητα που συσσωρεύεται μέσω αυτής της εμπειρίας. Η ζήτηση για εκσκαφές σήραγγας στην Ιαπωνία θα αυξηθεί περαιτέρω στο μέλλον σε τομείς όπως η σιδηροδρομική και η οδική υποδομή.